جهان ورزشی

جهان ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی ایران و جهان به همراه سرویس ویدئو

درباره وبلاگ


جدیدترین اخبار ورزشی ایران و جهان به همراه سرویس ویدئو در جهان ورزشی

نويسندگان

آرشیو مطالب

لینکهای مفید

آخرین مطالب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 226
بازدید کل : 7324
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

مورینیو: قلب من هنوز برای اینتر می تپد

Jose Mourinho Marco Materazzi

ژوزه مورینیو، سرمربی رئال مادرید، اعلام کرد علی رغم سپری شدن دو سال و نیم از جدایی اش از اینتر، همچنان علاقه زیادی به این تیم دارد.

آقای خاص که در تابستان 2010 اینتر را به مقصد رئال را ترک کرد، در این مدت قهرمانی در لالیگا و کوپا دل ری را با این تیم جشن گرفت اما هنوز نتوانسته قهرمانی در چمپیونزلیگ با نرآتزوری را در سانتیاگو برنابئو تکرار کند.

مورینیو تایید کرد که جدایی از اینتر بعد از قهرمانی در چمپیونزلیگ کمی عجولانه بود اما پرستیژ و اعتبار رئال مادرید را دلیل اصلی وسوسه اش برای پیوستن به این باشگاه دانست.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" رئال برای سومین بار به من پیشنهاد مربیگری داد. دوستانم به من گفتند که اگر به رئال نروم، همیشه احساس خواهم کرد چیزی را از دست داده ام. من به این خاطر اینتر را ترک کردم چون اگر با رئال جامی فتح کنید، آنگاه تاریخ ساز شده اید. با این وجود، قلب من هنوز برای اینتر می تپد.

هیچ چیزی به اندازه موفقیت در اینتر به من شادی و رضایت نداد. بعد از ترک اینتر، بارها گریه کردم. وقتی اینتر پیروز می شد، جشن می گرفتم و وقتی شکست می خورد، واقعا ناراحت می شدم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->